ACABA KİME BENZEMİŞİM BUYRUN OYLAYIN

28 Eylül 2011 Çarşamba

2011 ERİKLİ TATİLİM

Annem babam ve ananemlerle birlikte Erikli'ye tatile gittik.. (annem sanırım biraz gecikmeli ekledi fotolarımı ) Geçen tatilde havuz keyfi yaparken bu tatilde deniz ve kum beni iyi eğlendirdi doğrusu :) Buyrun sizde bakın bakalım KIZIM ARTIK YÜRÜYORRR…. Temmuz’un ilk haftasıydı ananendeydik. Gel bana git ona gel bana git ona yürümeye başladın…1 Hafta sonra ananenlerle birlikte Erikliýe gideceğiz. Babanda katılacak bu sefer bize.Sanırım artık orda yürümeyi dahada geliştirirsin. Zaten su kuşusun hiç denizden çıkmazsın sanıırm  Canım kızım artık kendi ayakların üzerindesin kucak mahkumiyetin sona erdi. Biraz hüzünlü bol sevinçli bir dönem benim icin. Bir bireysin bunu hiç unutmamam gerek ama benim kızımsınnn.. Canımdan kopan cansın. Gonca gülümsün..Kıyamıyorum içim titriyor sana seni kendi ayaklarına bile emanet edemiyorum işte  Ya düşersen,ya bir yere çarparsan canın acırsa diye endişeleniyorum işte.. Annelik sanırım bu demek … Büyüyorsun. İstemesemde zamanı ardında bırakıp gözümün önünde büyüyorsun….agularla başladığın sözcüklerini şimdilerde ikilicümleler sürdürüyor. Dişlerin artık 4 tane… Kendi yemeğini kendin yemek istiyorsun. Tuvaletini yaparken utanıp köşelere saklanıyorsun.Hoşuna giden bir müzik duyduğunda ritim tutup dans ediyorsun.. Büyüyorsunnn…. Tırtıldın,kozadan çıktın şimdi çok güzel bir kelebekciksin. İleride güzeller güzeli bir kelebek olacaksın.Kelebeğin 1 günlük ömrünü sen uzunnnnn bir ömür olarak geçir benim gökkuşağı renklerine sahip kelebeğim…














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder