ACABA KİME BENZEMİŞİM BUYRUN OYLAYIN

29 Mart 2011 Salı

DİLA AKVARYUM'A GİDERSEEEE :)

Cuma günü annem internet üzerinden Forum İstanbul Akvaryum Turkuazoo'ya bilet almış. Akşam eve geldiğinde babamla konuştular. Babam ''Diloş'da gelcek ama anlamayacak'' dedi ben accük bozuldum. Annem kötünün iyisi yorumunu yaptı '' Yok anlar anlar ama hatırlamazzz'' Gidicemmmm balıkları sevicemmm anlayacamda oynayacamda hatırlayacamda şaşırsınlar kalsınlar hıhhhh :)




 Şöyle bir kurulup merdivenlerden prensesler gibi tahtımla ineyim bari :)
 Kim demiş ki ben onları anlayamayacam buyrun benim gibi kaç kişi canlı bir yengeç elleyebiilir ki ben cesaret gösterdim ve tuttum işte :)

 Buyrunnnn açık ve net yengeç ve bennn ....
 Hımmm sanırım bunları yakalayamam cam var :(


 Annemmm ve ben arka fonda akvaryum :)
 Halam ve Bennn Arka fonda balıkcıklarrr :)
 Tünele giriyoruzzzzz :)
 Annem balıklar ne yapıyor dedi ben gördüğüm kadarını taklit ettim ağızlarını işte böyle yapıyorlardı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder